Nieoficjalne forum gry Canaan Online
Myślę że moje doświadczenie i przegląd w odniesieniu do tej klasy będą pomocne.
Wojownicy chcą być zawsze w samym środku walki.
Zamknięci w ciężkie zbroje są zabezpieczeni przed najsilniejszymi ciosami fizycznymi. Są oni dobrzy w zadawaniu obrażeń, przy jednoczesnej ochronie zespołu i mają wysoki resist na obrażenia fizyczne, ale niską obronę przed magią. Nie należy ich lekceważyć, ponieważ są odporni i prawie zawsze znajduje się na linii frontu.
Zacznę od statystyk Warrior'a.
Wojownik jest klasą która by uzyskać największą skuteczność inwestuje w Strenght i Con.
Wzrost atrybutów wojownika bazuje na:
Widziałem wielu graczy którzy rozkładają punkty tak: 3 Str + 1 Dex albo 2 Str + 2 Dex lub 3 Str + 1 Con lub coś w tym stylu,
Tutaj chciałbym podkreślić że jeśli wybierzesz ścieżkę MARS, rozkładaj wszystkie punkty w STR
ale jeśli wybierzesz talenty GUARD (nie wiele osób to wybiera), rozkładaj wszystko w CON
nie ma czegoś pośredniego jak 3 + 1 albo 2 + 2. Musisz wybrać tylko jeden atrybut.
Przez dłuższy czas w walkach PvP z rangerem który dodaje wszystko w Dex, masz 90% szansy że nie spudłujesz.
Tak więc, MARS=STR, GUARD=CON
Oto mój pomysł na rozdanie talentów:
MARS - prawy - Najsilniejszy - Wild Blood Sacrifice
To jest prawdopodobnie najlepszy build dla MARS. Enhance Blow (6)
Sacrifice attack (4)
Enrage (5)
Armor Breaking (6)
Perserverance (4)
i najlepszy ze wszystkich... Wild blood sacrifice (4)
Wykorzystaliśmy 29 talent pkt. + dodatkowe 4 które dostajemy na 100 poziomie, co w sumie daje na 33 punkty.
Chciałbym dodać parę podpunktów:
1. Sacrifice attack nie jest przydatną umiejętnością więc podnosimy tylko do 4 poziomu.
2. Armor Breaking na maksymalnym poziomie daje>>
Lekceważy tarczę przeciwnika, siła ataku 310
To jest przeciwko Guard Warrior, ponieważ nie ważne jak dużo obrony daje Ci ekwipunek, jak wiele Con posiada Twój pet na Poss i jak wiele dodałeś Con do statystyk bazowych... Atak przebija się przez Twoją zbroję...
Nadszedł czas na najsilniejszy, Wild blood sacrifice Podnosi atak fizyczny o 100% i szybkość 20p, jednocześnie zmniejszając obrone fizyczną i magiczną o 150 na 20 sekund.
Ta umiejętność daje nawet n0bowi duże obrażenia i sprawia że wojownik jest największym zabójcą w późniejszym etapie gry.
Tak więc jest to najsilniejszy skill atakujący, żadna inna klasa nie zadaje większych obrażeń od Wild blood sacrifice Warriora.
MARS - lewy - Najsilniejszy Cross-Chop Skilled (6)
Sacrifice attack (4)
Impulse (5)
Rage Sweep (6)
Perserverance (4)
Cross-Chop (4)
Rage Sweep jest bardzo unikatowym skillem dla warriora, przydaje się na instance.
doszliśmy do najmocniejszego: Cross-Chop, Podwójny cios, siła ataku 300.
Ten skill jest niesamowity, gdy zaatakuje dwa razy po 300 daje nam w sumie 600 siłę ataku.
Jest to jak dotąd najsilniejszy skill atakujący spośród wszystkich klas. Jednakże ta umiejętność posiada także swoje słabe strony, a mianowicie 15S cool down.
Niemniej jednak, ta umiejętność jest fajna, możesz zdjąć przeciwnika jednym ciosem, nadaje się na PvP gdyż zanim przeciwnik Cię zaatakuje to Ty zdążysz go znokautować.
Wniosek:
Build nie jest tak popularny jak prawy - MARS ale jest całkiem fajny ponieważ jego najmocniejszy atak i Rage Sweep przydaje się na instance.
GUARD - prawy- Invincible Conviction
Po pierwsze, pozwól mi określić rolę GUARD (obronny) wojownika w grze.
Na Instance, wojownik GUARD rzuca Mass taunt i przyjmuje obrażenia przeciwnika. Z Pro strażnikiem, zespół może wykonać np. Instance które wymaga 10 wyższego levela niż twój obecny poziom. Więc to drzewo talentów wojownika jest popularne w przypadku Instance, ale ma bardzo niskie obrażenia.
Jednak GUARD warrior odgrywa niezastąpioną rolę w Walkach Gildii i walkach drużynowych.
Więc jeśli wybrałeś ten build, musisz mieć wystarczająco dużo złota, do wypracowania dobrego fioletowego ekwipunku zwiększającego obronę i ciężko będzie Ci prowadzić solowy styl gry ponieważ Twój niski atak jest ceną jaką musiałeś zapłacić za wysoką obronę. Wykonanie questów zajmuje Ci więcej czasu niż zwykłemu graczowi.
No więc lecimy z talentami: Enhance Mind (6)
Justice restitution (4)
Iron will (5)
Mass taunt (6)
Protection (5)
Invincible Conviction (4)
Invincible Conviction
W czasie 20 sekund jesteśmy w stanie uniknąć wszystkich urazów, ale zmniejsza się nam szybkość o 20p.
Jak wspomniałem wcześniej, wojownik Guard nie potrafi uchronić się przed ARMOR BREAKING ponieważ ten atak potrafi ominąć Twoją obronę. Jednak ranger będzie potrzebował dużo czasu aby Cię pokonać ze względu na Twoją ultra wysoką obronę.
Wniosek:
Ten build nie jest łatwy w obsłudze. Ale to jest tarcza dla całej drużyny i przyjmuje szkody od wroga. Nie jest bardzo popularny, każdy chce być killerem, a nie pomocnikiem.
Guard - Left - Hero's Anger
Nie jestem zaznajomiony z tą częścią build'u, ten talentu jest bardzo rzadki wśród wojowników.
Więc pozostawię tę część pustą dla komentarzy innych doświadczonych graczy. Hero's Anger - atakuje drużynę przeciwnika i absorbuje sobie pewien procent HP, Absorbuje 25%. Siła ataku 155.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Def Pet
Def Pet przekazuje całe swoje HP graczowi .
Efektywność walki w dużej mierze zależy od Def Pet
Więc co dobry Def Pet powinien posiadać
wysoki współczynnik wzrostu HP
(drugim ważnym atrybutem jest Con, ponieważ podnosi w nieznacznym stopniu HP)
Tak, chciałbym polecić wam kilka Pet.
No.1 Sunflower ...!!
idealny wzrost Hp--- 557
No.2 Turtle Metal 545
No.3 Steel Dragon 494
Sunflower posiada ok 44XXX Hp na poziomie 100 z
power of defense lvl 4.
Nie umieściłem rare Pet-butterfly na 3 miejscu, ponieważ ten Pet zasługuje bardziej na pozycję ataku.
Mimo, że ma on 513 wzrost Hp, marnowałby się na Def.
No.2 jest to rare Pet i wymagany poziom wynosi 0,
Z drugiej strony, u Steell Dragon wymagany poziom wynosi 40.
Steel Dragon można uzyskać z Gachapon i Kartal Penisular.
Punkty treningu dla Def Pet rozkładamy zawsze wszystko w Con
i powinien posiadać skill Power of Defense
4lvl tego skilla zwiększa u Pet max. HP o 30%
Poss Pet
Pos Pet przekazuje nam 15% swoich stat.
Jednak można to zwiększyć poprzez skill resonance lvl 4 (dodaje 50% extra do Pos Pet)
Warrior
Pos Pet dla wojownika powinien mieć max obrażenia,
Z powyższej tabeli wynika że jeśli posiadasz Steel Beast to zadajesz większe szkody,
ale jeśli masz Phantom to będą Ci wpadać większe krytyki.
Attack Pet
Atakujący Pet powinien mieć następujące komponenty
1. Duży wzrost Hp (najważniejsze)
2. Mocny atak fizyczny lub magiczny
3. przydatne skille
( Healting dla Duck/Dolphin, Canon Strike dla Phantom i Android 18, 3 hits strike dla Aquatic dragon itd.)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pet Training point dla Warrior type Attack Pet lub Poss pet dla warrior
Każdy Pet dostaje 1 pkt. treningu gdy jego poziom wzrośnie o 1lvl.
Jednak, im bardziej podnosisz jeden atrybut, tym więcej pkt. treningowych potrzebujesz.
Na przykład Pet posiada poniżej 20STR, na każde +1 do STR potrzebujemy 1 Training point.
Od 21STR do 30STR, na każde +1 do STR potrzebujemy 2 Training point i tak dalej..
Tak więc to poważna sprawa rozdania skutecznie między STR i DEX.
Pet może maksymalnie uzyskać 100 Training points, gdy jego lvl jest 100, jednak
można je zwiększyć używając Pet Cake,
każde Pet Cake dodaje + 1 Training point
punkt szkolenia 100, 101, 102 .... 300 (maksymalnie)
Polecam
Jeśli pet ma 300 Training Point (max)
69STR + 44 Dex (300 zostaje 0) daje nam
96 Dmg i 99.2 Cri and 44 acc, 44 Unik
Pet ze 100 talent points
40STR + 25 DEX jest najlepsze
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Staty ekwipunku MARS się nie zmieniają.
Offline